En skräckhistoria

Jag har snart suttit inne i 48 timmar och bara kollat på serier. Ja, det hade jag då kunnat säga om jag inte nu för en timme blev utdragen ur huset för att få lite syre från världen utanför. Ja, tänk er, det finns faktiskt en värld där ute utan datorer bakom de nerdragna persiennerna…  Trodde ni inte va? Får detta att låta som en skräckhistoria.. eller det kanske det är. En skräckhistoria om en tonåring som ruttnade inne på sitt rum och var tvungen att kastas i en soptunna.

 

 

På tal om soptunna, var nere i soprummet och såg detta... Luktade väldigt konstig där nere också. Om det är någon som saknar sin dotter, son, syster, barnbarn, kusin, så vet ni vart ni kan hitta hen. Jag beklagar. 

 Från skräck till roligheter... Jag fyller år om en månad weeeiii. Har längtat så mycket, ett helt år. Jag firade att det är en månad kvar genom att rensa mitt dator. På senare tid har jag fått upp ett fönster där det står "diskutrymme snart fullt" så jag antar att det kanske var dags att städa den. Jag har tyvärr för stort hjärta för att ta bort för mycket bilder/dokument, så slutade med att jag spenderade 2 timmar att kolla på alla de härliga bilderna som väcker mysiga, sorgliga och lyckliga minnen. Raderade jag några? Njaa....

Jag har en rolig mapp på min dator som heter Roligt, vet sjukt kreativt namn. Iallafall i denna mapp så ligger det alla roliga bilder som jag har samlat på mig under de senaste året. Kände för att dela med mig några av dem;

 

 
 
 
 
 
 
Den sista bilden har jag suttit och skrattat åt i fem minuter. Normalt
 
 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar