Hej Kompisar.

Hej kompisar. Idag är det söndag, men den där söndags ångesten är totalt borta eftersom jag är fullt medveten att jag har höstlov!! Det förtjänar två utropstäcken.
Ni har väll inte glömt att ställa om klockan idag? Förstår fortfarande inte varför man måste påminna sig själv. Mobiler och satelita klockor ställer ändå nu för tiden om sig själva, något som jag upptäckte i morse. Tyckte det var sjukt konstigt att jag vaknade klockan nio av mig själv. Jag tyckte ändå att jag kunde tvinga mig att sova en timme till, men det gick verkligen inte. Jag insåg sedan senare på dagen att klockan "egentligen" var en timme senare. Förklarar varför jag var uppe så tidigt för att vara jag. 
 
Förtillfället sitter jag men en appelsin ansiksmask i ansiktet som jag hittade i badrummet. Sitter och funderar på om jag känner mig som en macka med marmelad på eller som den där styvmaman i A Cinderella Story som har fixat sitt ansikte. Luktar iallafall så gott att jag vill äta upp hela mitt ansikte. Har egentligen inte så mycket att skriva om, var mest uttråkad. Ska planera ihop en god söndagsmiddag till hela familjen, tänkte mig någon Tahi, kycklingryta av något slag. Vuxenpoäng till mig. 
 
Fina, fina, fina mysiga Sverige med dess härliga höstiga färger.
 
 
Var och fikade igår och hittade denna lemonad. Måste vara den godaste jag någonsin druckit. Smak av Ingefära och citron (inget skit Sherlock). Mums. 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar