Upper big anledning

Ska jag vara helt ärliga kompisar? 

Det är riktigt kul att blogg, det måste jag hålla med om. Men för att vara en bra bloggare, måste man lägga ner så sjukt mycket tid på en blogg. Ägna flera timmar per dag, planera, ta bilder, skriva texter och för att vara helt ärlig så har jag inte tid för det. Kanske kan jag möjligtvis blogga varje dag om mitt liv. Hur jag går i skolan, äter äcklig skolmat, gör roliga läxor, umgås med kompisar... håller på med lite olika projekt och så vidare. Men sanning, hur kul är det egentligen att läsa om någons liv då det är precis som alla andras? Jag kan säkert uppdatera vad jag har gjort idag; gått i skolan, improviserat fram en redovisning, haft matte prov, tränat, lyssnar på Paramore och ska äta Sushi i kväll. Men helt ärligt, det är inte så kul att läsa om?

 
 
Så där har ni en upper big anledning till att jag inte bloggar. För neej, jag orkar inte lägga ner mycket tid. Jag tänkte skriva lite då jag vill, om vad jag nu känner för. Blir det ett intressant inlägg om att då Usa får en kvinnlig lesbisk president så kommer världen vara fullbordad, eller ett tråkigt inlägg om att jag igår hade idrottsdag med skolan och det var så jäkla tråkigt för det ösregnade, då kör jag på det. Men då skriver jag när vill utan någon press om bra uppdatering :)
 
Och så är det fredag kompisar. Det gillar vi. 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar