Vad är det som händer (och fötter) då?

Oj, det var verkligen länge sedan jag tog mig tid att slänga ihop ett seriöst och genomtänkt blogginlägg. Jag är en sådan människa som troligen aldrig skulle kunna klara av att driva en blogg till hundra tio procent. 
Jag finner det så upperligt kul att skriva saker, dock har jag inte den där motiveringen till att skriva varje dag tyvärr, men det är alltid kul att kunna dela med sig då man har tid? 
 
Vad är det som händer (och fötter) då?
Jo. För tillfället sitter jag och skriver om en premiss över en film till MKS kursen som egentligen skulle varit inlämmnad i fredags. Känner att jag är så otrligt dukig som gör den i tid haha, men det blir ganska mycket nu då lärarna måste sätta betyg nu innan höstlovet och du har massor av inlämningar som ska in senast på torsdag. What do you've to do? Work. Work Work. 
På tal om höstlöv, detta lov kommer väldigt perfekt in i mitt liv. Är så sjukt trött nu att jag känner mig som en zombie, vill seriöst bara lägga mig framför serier då jag kommer hem och strunta i allt annat som måste fixas. Dessuom blir det verkligen inte lättare då alla mina serier drar igång nu denna vecka med nya (!!!!!) säsonger och avsnitt. Kalla mig nörd... 
 
 
Jag var hos Carro igår och spelade in lite. Vi har kommit på en otroligt bra sketch som tror vi ska satsa på hela vägen. Vill inte berätta så mycket om det, förutom att det är väldigt komiskt och bra, typ som vi är haha. Annars på filmfronten så ska vi börja nu att spela in en musikvideo. Vår grupp har satsat på en konstvideo och jag tror att det kommer bli så jäkla grymt om vi lyckas! ... Och på musikfronten, ska hjälpa till i musik cafet på Onsdag vilket ska bli kul.
 
 
 
 
(Vi gick på rundvandring i skolans fantastiska magiska byggsystem och såg alla olika rum som fanns på skolan. Hos "Finsnickeriet" satt denna varningskyllt fast under en maskin. Gör din egen tolkning här). 
 
Känner att detta inlägg blir väldigt osamanhängande. Ska återgå till mitt plugg och lämna er till att forsätta klicka runt på nätet. 
 
 

Carro skriver:

snygg säng


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar