Borta bra men hemma bäst (?)

Jo, men det stämmer nog väldigt bra, på tal om rubriken. Självklart älskar jag att vara på resande fot? Men det är ändå härlig att komma hem, sova i sin egen säng. Wifi...... Hemma är där mobilen kopplar upp sig automatiskt ;)

Befinner mig just nu på en buss på väg hem från Arlanda. Landade för en timme sedan och ska bara hem och sova en natt innan jag åker iväg igen. Har knappt varit hemma denna sommar. Men antar att det är de härliga resorna som gör sommaren ultimat? Att vara ute på äventyr. Ska iallafall bli skönt att mellanlanda hemma en natt, få byta lite kläder ifrån resväskan.

Bjuder på två, osminkade bilder på mig och Joo som togs för 5 minuter sedan.

Kramis, Lou



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar