New in.

Idag spenderade vi lite tid inne i Luleå city. Har ingen aning om vad dem kalla det här, men vi kör på city. Vi förvånades över att det var tre olika köpcentrum, där butikerna låg utspridda i. Man får alltid se nya saker varje dag och detta var ju en annan variant. Blev iallfall lite tommare i plånboken för oss båda. Nu då det är mitt i sommaren så är det väldigt lätt att råka gå loss på alla sommarkläder (framförallt sommar rean) men vi försökte hålla oss borta från det och sikta in oss på hösten. (läs försökte med betoning) 

 

 

 

 

Innan allt stängde så tog jag//Joo och Lou en snabb sväng in på Monki. I sista sekund så hitta jag denna klänning och sprang snabbt in i provhytten och testade den. Jag har alltid gillat klänningar och varit ute effter en lite längre, åtsittande klänningsmodell som denna. Älskar de marinblåa ränderna tillsammans med det vita.

 

 

 

 

Jag /Lou, köpte denna asgrymma tröja idag som jag såg i butiken och tänkte Min Min MIn MIn. Ja, ni kan ju se hur det slutade. Blev min. 

 

 

 

Oh my God, nu snackar vi himmelriket. Har gott och suktat på denna riktigt länge. Den passar bra som jacka nui säsongen och funkar som en tjockare tröja på vintern. Jag, Joo blev helt kär i den.

Vet inte om det blir komplicerat att läsa inlägg som vi båda skrivit tillsammans. Vi försöker iallfall göra det så tydligt som möjligt!

 

Kram, Joo och Lou 


oioi skriver:

OMG I like


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar