Fredag den 13:e

Insåg då jag vaknade att det var fredag den trettonde. Dock så har jag aldrig tyckt att det är någon speciellt dag tills jag såg att min mobil bara hade 8%. Jag hade glömt ladda mobilen igår kväll och visste att jag var tvungen att ha den fullt laddad tills idag. Blev iallafall på bättre humör då jag åkte hemifrån ned 80% laddad mobil och ett dimmig kallt landskap. Ska detta ta och bli en standard? Klär mig varje morgon som om jag ska klara den Ryska vintern men sedan på eftermiddagen blir jag som en eskimå på savannen. Ingen bra kombination amigos.
 

Fick sedan sluta 12 idag. Vi hade ingen matte och jag var hur trött men glad som helst. Nu kanske ni tror att denna fredag blev lyckad trots allt med halvfull laddad mobil. Nej mina vänner. Så blev det inte. Återkommer till det senare.
 
Jag och Carro satte oss iallafall på espresso house någon timme för att igen, ja det är fredag och jag gillar fredagar. Drog sedan hem till henne för att kolla på film. Ni ska se hennes film kollektion. Denna tjej stod och hoppade på knä av glädje, omedveten om att mitt busskort, betalningskort, och ID kort flög ut ur fickan. Upptäckte jag det? Nej. Så har nu trott att det varit borta i en timme, sprungit och letat på gatan, rivit upp Carro's hus, ringt kundtjänst, som tyvärr stängde 16:00. Då jag kollade på klockan var den 16:01. VAD ÄR ODDSEN!? 
 
Iallafall. Hittade Korten. Slutet gott, allting gott. Älskar goda saker. Och ikväll blir det Tacos.
 
Bilder från dagen:

Gillar vår fantastiska utsikt från datasalen. Så mycket att jag tog bild. 
 





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar