Ikea for the win

Idag har jag spenderat den större delen av min tid på Sveriges stolthet bland heminredning, vårt eget IKEA. Ni vet då man skriver en lista på vad man ska köpa, men köper typ allt annat förutom det som står på listan? Ja, det har jag iallafall gjort idag. Men så nöjd jag blev! Jag har hittat världens grymmaste tavla till mitt lilla rum (inte på IKEA dock). Jag överdriver inte då jag säger att jag såg den tvärs över rummet så stannade hela min värld. Det var Louise till hundratio procent. 
 

Är inte detta den snyggaste tavlan ni sett? Jag vet inte hur mycket jag har skrytit om den idag. 
 
Förutom att sätta upp tavlan på min vägg har jag även hunnit med att sy, klippt och styrkt mina gardiner. Känner mig som en hemmafru. Dock återgår jag till att vara tonåring igen genom att lägga mig framför datorn och se på film. 
 

(Denna klocka blev även min idag) 
Tackar för att ni orkat läsa igenom detta osammanhängande inlägg för idag, trevlig kväll.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar