Lite sådär kreativ

Jag satte mig och ritade lite igår. Har faktiskt inte gjort det på länge. Dela för att jag har haft annat för mig, men också för att jag inte har haft tid. Men igår så visade smurfen mig en bild på Harry Styles ifrån One Direction- en riktig snygg bild, och hon föreslog att jag skulle göra min tolkning av bilden. Vilket jag då självklart gjorde. Så satt igår cirka en timme och ritade. Har som ni ser inte kommit så långt, men hoppas på att kunna rita mer ikväll. 

Jag har alltid varit bra på mycket (hej självförtroende skryt) nej. Men har alltid sett mig själv som kreativ filur och kan det mesta då det kommer till att skapa saker. På tal om skapa saker, det första jag säger då jag ska presentera mig själv är att jag är social och gillar att skapa saker. Så nu vet ni. 
 
Bloggar förresten från blogg.se nya app. Stort plus till den. Måste säga att det har gjort om den jättebra vilket jag älskar. Applåder till det. 
    
 
 
Ska överleva 60 minuter av Media, kommunikation. Har för det mesta åkt runt på rullstolarna i data salen och lekt. Men det är ju fredag. 




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar