PW

Goderkväll, jobbar fortfarande på min egen ordbok. Ska trycka upp 5 exemplar, signera dem personligt. Har redan hittat på en titel "Hur du snackar som ett proffs" Av: Louise. Ni kan skriva upp att goderkväll är en av det ord som finns med. 
 
Sitter för tillfället och väntar på att snart gå ut på en PW. Suttit hela dagen och jobbat själv med min egen matte, samt visat en tjurig liten smurf hur man räknar. Hennes tal fungerar ungefär som: Kalle och Lisa köper glass, det bestämmer för att dela på summan, vilken smak på glassen tar Kalle? Ja. Ni förstår, matte utanför mina gränser. Tur att jag bara läser 1b matte och klarar mig på den nivå. Beställde förresten en Texas miniräknare för 600kr (!!!!!!!!!!!) får lite ångest att jag kunde ha gjort mycket roligare saker för 600kr. Men samtidigt är jag medveten om att Carl köpte en för 1000kr så jag ska egentligen bara vara tyst. Haha.
Inser att hela inlägget slutade om skolan, då det egentligen skulle blivit något helt annat, oh well. Medan jag går ut på en kvälls pw, kan ni ta och kolla på den godaste makalösaste frappino jag drack tillsammans med AC här om dagen. 
 
 
Har ni tänkt på att dem heter frappino på Espresso H, medan på Starbucks heter dem frappuccino. Ja, något som stör mig. 
 
Sedan har jag haft en helvetes helg. Denna tjej är på sin tid i månaden och jag går ifrån att vara världens snällaste till PMS barn. Så om någon har tagit illa upp av något jag gjort, ber om ursäkt. 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar